Pages

Tuesday, September 29, 2015

මම, සුරේශ්, සංජීවනි 02

ඔන්න එහෙනම් කථාවේ අනික් කොටස


දැන් ඉතිං ආයේමත් මැරීගෙන පෙරුම්කාය.
හිනා වෙනවා හොරෙන් බලනවා වැඩ කෝටියයි.
ඒ මදිවට ඒ School Bus එකෙත් එනවා.

මොනවා උනත් අරූට මාට්ටු වෙන්නත් බෑ.
පොරියල් එක හම්බ වෙනවනේ.

සුරේශයා ඉතිං දුකට සැපට සනී වගේ ලග ඉන්නවා. මාව උනන්දු කරමින්

මෙන්න ගාඩ් ගලේ ලැගගෙන පෙරුම්කාය දාගනෙ ඉන්නකොට කෙල්ලගේ යාළුවෝ තුන් දෙනෙක් එනවා
බොලේ හිනාවෙවි

"සුරේශයෝ මොනා හරි මගුලක් වෙන්න වගේ යන්නේ"

"සුරේශ් අයියා පොඩ්ඩක් එන්නකෝ"
එක කෙල්ලෙක් කථා කරපි

"මේ මමද"
මගේ අතිජාති මිත්‍රයා අන්දුන් කුන්දුන්
මමත් කරකවලා අත ඇරියා වගේ

මූත් ගියා ලගට ජීනිවා වල පරීක්ෂණයකට මූණ දෙනවා වගේ

අම්මට සිරි ලොකු කථාවක් මගේ දිහාත් බල බලා.
එන්න එන්න මූගේ මූණත් වෙනස් වෙනවා
මට මෙලෝ මගුලක් ඇහෙන්නෙත් නෑ

අන්තිමට මු හයියෙන්ම එක පාරම කියපි
"අපේ ගෙදර ශ්‍රමදානෙකට හරි යන්න ඉන්නේ මම විතරයි නංගි"


යකෝ මොන මගුලක්ද මූ මේ කියවන්නේ
කෙල්ලෝ තුන් දෙනත් දුවපි ආය

මූ ආවා නිකං මූණ වාහනයකට අහුවුන තක්කාලි ගෙඩියක් වගේ

"මොකෝ බන් වුනේ"

"වැඩක් නෑ බන් ඒ ගැන කථා කරලා"

"කියපන්කෝ හු.... අවුල් කරන් නැතුව. ආයෙමත් ගුටි පුජාව ද?"

"එහෙම රෙද්දක් නෙවෙයි. මේ වුන දේ කොහොමද බන් උඹට කියන්නේ"

මූ පට්ට සෑඩ් මූඩ් එකේ පට්ට සීරීයස් විදිහට කියපි

මම තවත් අවුල් මේ පාර මොන හෙනහුරෙක්ද පාත් වෙන්නේ

"උඹ මගේ බොක්කනේ මම උඹට වරදක් කරන් නෑ බන්"

මෙන්න මූ අඩන සයිස් එකෙන් කියනවා
"කියපං දැන් මොකද වුනේ මගුල් කියවන් නැතුවා"
නප්පියටම තදවෙලා මම කිව්වා

"උඹේ ට්‍රයි එක අර කෙල්ලෝ අතේ කියලා එවලා ඒකි මට කැමතියි කියලා"

කිරි අප්පට බල්ලෝ පැනපි
"මොන මගුලක්ද බන් මුණ දෙක කරගෙන. කරපන් උඹ මොකද මන් මොකද"

හිතේ කිසිම කහටක් නැතිව කියලා දැම්මේ කෙල්ලෙක් වෙනුවෙන් මරා ගන්න ලෙවල් එකේ අපි නැති හින්දා
"එ්ත් මචං"
"ඉවරයි බන් කරපං කරපං"
කන්න ඕනි උනාම ඉබ්බෝ ගෙට එනවනේ
"ඒක නෙවෙයි බන් මොකක්ද බන් උඹ අර ශ්‍රමදාන කථාවක් කිව්වේ අර කෙල්ලන් එක්ක"
"නෑ බන් අපේ ගෙදර මමයි අයියයිනේ ඉන්නේ අයියා ගෑණි වගේ ගේ ඇතුලනේ. ශ්‍රමදානයක් ආවත් මමනේ යන්නේ
අරකිගේ කොල්ලගේ යාළුවෝ සෙට් එක ඇවිත් අතක් පයක් කඩලා දැම්මම ශ්‍රමදානෙකටවත් යන්න එකෙක් අපේ ගෙදර නෑනේ"

බලපල්ලකෝ මූ ලව් කරන්න කලින් හිතලා තියෙන දේවල් ටික

දැන් ඉතිං මට ඉලව් ඌට ලව්

මතු සම්බන්ධයි....

No comments:

Post a Comment